TELEMARKETING

telemarketing

Telemarketing või Telemüük 

Telemarketing või telemüük – kumb see õige valik on? Nii telemüügi teenus kui telemarketingi teenus omavad mõlemad nii häid, kui halbu külgi. Pead valima vaid, kas telemarketingi teenus või telemüügi teenus, on sulle see õige!


Aga jõuame selleni. Ilmselt jõudsid siia, sest otsid kedagi, kes aitaks sind või sinu meeskonda müügikõnede läbiviimisel. Või ehk otsid kedagi, kes teeks kogu töö algusest lõpuni sinu eest ära?

Baltikumi parim telemarketingi teenus
telemarketing, telemüük, telemarketingi, telefonimüük, telemarketingi teenus, müük telefoni teel, müügikõne, müügikõned

telemüük

Olgu tegemist müügikohtumiste kokkuleppimise, lisamüügi, winbacki või algusest lõpuni müügikõnedega, saame sind igal juhul aidata. Võta meiega ühendust, et saaksime näidata, mida tähendab Baltikumi parim telemarketingi teenus.

Telemarketingi maine

Telemarketing ei ole just kõige kõrgemalt hinnatud teenus seetõttu, et pea kõik meist on saanud halva müügikõne osaliseks, kus müügiinimene üritab meile lihtsalt oma “jutu” ette lugeda. Kahjuks ongi paljud telemarketingi valdkonna esindajatest selle peal väljas, et lihtsalt asi (loe: nende töö) kuidagi ära teha, mitte, et seda hästi teha. 

Meie sellist lähenemist ei poolda, sest müük on rohkemat kui hästi kirja pandud tekst, mida igaüks saaks maha lugeda. Müügiesindaja on rohkemat, kui lugemisoskusega naabrimees!

Meie jaoks on müük midagi enamat!
Müük on energia, emotsioon…
Müük on elustiil!

  • Sõnad
  • Tonaalsus
  • Välimus
telemarketing – välimus, sõnad või tonaalsus?

Kui arvad, et telemüügi või telemarketingi puhul klient müügiinimest ei näe, siis eksid kõvasti! Tonaalsus ehk hääletoon, emotsioon ja energia loovad kliendile visuaalse ettekujutuse inimesest, kellega ta vestleb! Meie tahame, et klient kujutleks müügikonsultandiga vesteldes oma ala professionaali mitte müügiscript’ist paaniliselt sõrmega järge ajavat amatööri.

Seetõttu garanteerime, et ükski meie konkurent ei suuda tonaalsust luua, nagu meie seda suudame (olgu see siis telemarketingis, F2F-is, D2D-is, müügitreeningutel või -koolitustel)

Meie maailmas on müük see, kui kliendi konkreetne “EI” muutub kõne lõpus õnnelikuks “JAH”-iks! Teeme kõik endast oleneva, et iga müügikõnesaanu tunneks ennast tõeliselt erilise ja õnnelikuna, et just tema valituks osutus mitte, et järjekordne libekeel on tema väärtuslikku aega raisanud.

Kui leiad, et ka sinu kliendid võiksid lepingu sõlmimisel selliseid emotsioone kogeda, siis võta meiega ühendust ning leiame sulle parima lahenduse.

Telemarketing vs telemüük

Telemarketingi teenus

Sihtgrupp:

  • Konkreetselt sihitud

Kasutusvõimalused:

  • Ühekordne müük – müügi läbiviimine algusest lõpuni ehk kuni lepingu vormistamiseni.
  • Kontakti haldus – hoitakse kliendiga kontakti ning garanteeritakse juurdemüük ja pikaajaline kliendisuhe.

Plussid:

  • Aega kokkuhoidev – Kliendi asukohast olenemata jõuad temani vaid sekunditega
  • Efektiivne ja kiire variant uute kampaaniate läbiviimiseks
  • Kuluefektiivne – Telemüük eemaldab protsessist transpordi- ja kütusekulud
  • Koheselt mõõdetavad tulemused alates esimesest päevast
  • Kontaktid ja ’’juhtlõngad’’ pööratakse ümber rahaks
  • Võimalus oma projektil müügimeeskonna suurust vastavalt hooajalisele vajadusele vähendada või suurendada

Miinused:

  • Vajab spetsiifilisi teadmisi ja aastatepikkust kogemust
  • Nõuab vilunud müügispetsialiste, kes suudavad järjepidevalt ka raskeid kliente ostma veenda

Telemüügi teenus

Sihtgrupp:

  • Suunatud massidele

Kasutusvõimalused:

  • Küsitluste läbiviimine
  • Kohtumiste kokkuleppimine
  • Müügiesitluste kokkuleppimine
  • Reklaam:
    • Brändi tuntuse suurendamine
    • Huvi tekitamine toodete / teenuste vastu
  • Uute äri- ja koostöövõimaluste otsimine
  • Uute kliendibaaside loomine
  • Soojadest lead-idest koosneva kliendibaasi loomine

Plussid:

  • Aega kokkuhoidev – Kliendi asukohast olenemata jõuad temani vaid sekunditega
  • Efektiivne ja kiire variant uute kampaaniate läbiviimiseks
  • Kuluefektiivne – Telemüük eemaldab protsessist transpordi- ja kütusekulud
  • Koheselt mõõdetavad tulemused alates esimesest päevast
  • Kontaktid ja ’’juhtlõngad’’ pööratakse ümber rahaks
  • Võimalus oma projektil müügimeeskonna suurust vastavalt hooajalisele vajadusele vähendada või suurendada

Miinused:

  • Vajab spetsiifilisi teadmisi ja aastatepikkust kogemust
  • Nõuab vilunud müügispetsialiste, kes suudavad järjepidevalt ka raskeid kliente ostma veenda
Müük telefoni teel jaguneb kaheks:

Müük telefoni teel ehk telefonimüük jaguneb kaheks: telemüük ja telemarketing. Salesdom pakub mõlemat teenust.

Telemarketingi teenus on suunatud suurte massideni jõudmisele  ning selle abil tekitatakse müügikõne jooksul huvi ja luuakse uusi prospekte või lepitakse kohtumisi kokku.

Telemüügi teenus on kõige lihtsamalt öeldes müük telefoni teel. Telemüük on suunatud täpsele sihtgrupile eesmärgiga müük realiseerida ning eduka müügikõne lõpus vormistataksegi tehing.

telemarketingi käivitamisperiood

Nii telemüügi kui telemarketingi puhul alustatakse uusi projekte käivitamisperioodiga (ehk nn testperioodiga), mis viiakse läbi, et aru saada, mis on projekti suutlikkus ning mitu lepingut müügiagent teatud ajaperioodi jooksul vormistada jõuab. Selleks, et jõuda potentsiaalselt parimate tulemusteni, valitakse esmalt välja soovitud sihtgrupp ning luuakse või tellitakse eraldi andmebaas.

Edasi viiakse kliendi poolt läbi koolitus toote või teenuse tehnilise poole mõistmiseks ning sellest lähtuvalt koostatakse projekti jaoks müügikõne kava. Kui müügikõne kava on loodud, siis algab ka testperiood, mis viiakse tavaliselt läbi kahenädalase ajavahemiku jooksul.

Käivitamisperioodi esimese nädala eesmärk on valitud sihtgrupi sobivuse analüüsimine, müügikõne kava parandamine, müügiagendi tegevuse ja kõnede analüüsimine.

Käivitamisperioodi teise nädala eesmärk on müügitulemuste suurendamine ja müügiagendi poolt lepingute vormistamise suutlikkuse väljaselgitamine.

Pärast testperioodi analüüsitakse tehtud tööd ning sõltuvalt projekti tulemuslikkusest kummagi poole jaoks, otsustakse, kas on mõistlik projektiga edasi minna või sellest loobuda. Projektiga jätkamise korral lepitakse kokku omavaheline hinnastus ning müügiagentide arv antud projektil.

Kui aga mingil põhjusel otsustatakse projektist loobuda, siis antakse kogu andmebaas ning know-how kliendile edasi.

Telefonimüük algab just nimelt külma kõnega

Külma kõne (müügikõne) võib defineerida järgnevalt: see on müügipakkumise esitlemine potentsiaalsele kliendile, kes seda müügikõnet ei oodanud. Külma müügikõne tegemine on müügitehnika, kus müügiagent, -konsultant või -esindaja võtab telefoni teel ühendust eraisikute või ettevõtetega, kes ise ei ole eelnevalt avaldanud omapoolset ostusoovi konkreetse pakutava toote või teenuse soetamiseks. Telemüügi puhul helistabki müügiagent potentsiaalsele kliendile, tekitab kliendis huvi edasise vestluse vastu, kaardistab kliendi ning viib läbi efektiivse ja selgelt arusaadava müügidemo.

Lisaks tavalistele müügiprotsessi osadele meie müügiagent argumenteerib, vajadusel rahustab klienti ja viib müügikõne jooksul läbi nii mitu closingut kui vaja, et klient lepingu vormistaks.

Lepingu vormistamisega müügiagendi töö ei lõpe, sest võtame kliendiga alati ühendust ka pärast toote / teenuse ostmist, veendumaks, et kõik kulges muretult ning klient on tõesti ostetu üle õnnelik!

Telemüük Telemarketing Telefonimüük

Telemüük / telemarketing on kõige lihtsamalt kokkuvõttes müük telefoni teel. See on tänapäeval ainus müügikanal, kus toote või teenuse müügi vormistamiseks on ajakulu minimaalne. Meie jaoks on tavaline olukord, kus toote/teenuse müügiks tulebki teha vaid 1 müügikõne.

Meie Salesdom’is näeme telefoni väga võimsa tööriistana, mis avab uksed, lahendab probleemid ja tekitab kliendile unustamatu emotsiooni. Oleme oma inimestele õpetanud seda väikest võimsat abilist kõikidest konkurentidest efektiivsemalt ja kvaliteetsemalt ära kasutama.

Seetõttu kutsumegi sind valima just meid oma ettevõtet esindama, müügikõne läbi viima ja kliendisuhteid arendama. Kui usaldad meid oma partneriks ja annad müügikõned meie vastutusele, saad vastutasuks Eesti parima müügiteenuse.

Milliste valdkondade esindajate jaoks on müügikõned elutähtsad?

  • Start-up´id
  • Telekommunikatsiooni ettevõtted
  • Koolitusteenuste pakkujad
  • Otseturundus ettevõtted
  • Personali värbamise agentuurid
  • Investeerimist pakkuvad ettevõtted
  • Meelelahutus, avalikud suhted
  • Kinnisvaraga tegelevad ettevõtted (ostjad, müüjad, maaklerid, vahendajad)
  • Heategevus
  • Pangandus
  • Raamatupidamisettevõtted
  • Valimiskampaaniad
  • Kindlustusettevõtted
  • Ja väga paljud teised…
Tunned telemarketingi või telemüügi vastu huvi?
Võta meiega ühendust

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.